måndag 7 november 2016

Jag har varit på kurs!

Jag började scrappa omkring 2008 och 2009 fick jag för mig att starta En liten butik i Mörrum! Under alla dessa år har jag faktiskt aldrig varit på kurs, jag har hållit i kurser men aldrig själv varit deltagare. I helgen blev det ändring på det!

Jag och min scrappande vapendragare Solle deltog på Stockholm Scrapclass och Aida Domiciewicz under lördagen. Det var hur kul som helst och vi pratade scrap, tekniker och kollade youtube-klipp resten av natten! Vi som skulle gjort Stockholm...

Lördagen började med kursen "Dreamy Moments" och detta blev mitt resultat efter tre timmar :)

Lärdom: Ha alltid en ostduk till hands! ;)


Vill du veta om något specifikt material som använts får du gärna kontakta mig så berättar jag mer. 

//Lotta



4 kommentarer:

Monica =) sa...

Läckert Lotta!
Har du grundat med sån där clear gesso för att få fästyta?
Kram


En liten butik sa...

Japp, gesso clear.

Anna Uhras sa...

Underbart Lotta!❤️ Härlig inspiration!! Kram Anna

La Vikinga sa...

Den blev jättefin!!!
Trots allt klet... ;-)