tisdag 11 oktober 2016

Födelsedag firas bäst med tårta!

Hej där!
När man fyller 90 år behövs en stor och smarrig tårta! Jag använde en från Art Impressions Stamps, uppburen av en gäng glada damer =)

Jag har använt ett mönstrat, dubbelsidigt papper som kortbas. En kakserviett är aldrig fel när det vankas kaffekalas, glittriga paljetter och en blomma ger lite feststämning och namnet med hjälp av stickers gör det hela personligt.

Jag har virkat blomman själv men du hittar virkade blommor i butiken också. Jag tyckte det passade fint till "min Karin" efterson hon är en dam med stort hjärta för handarbete!
Nu finns inte min stämpel i butiken längre men >den här< från Stamping Bella hade också varit fin till Karin!

På insidan blev det finurligt bra med ett dubbelsidigt mönsterpapper. Jag gjorde en ficka på ena sidan och plats att skriva på den andra.

Glada hälsningar,
Monica =)

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Ett mycket smarrigt kort Monica!! Härligt!! <3 Kram Anna :)